Ace of Base

/
0 Comments


 Od nečega treba početi, zar ne, pa najbolje onda od baze.

Baze, ili primeri, za oči (u ovom konkretnom slučaju) su super izum za sve nas koji imamo masne kapke, ali i za one koji žele nešto više od svog eye makeup-a.
Iako je tek u skorije vrijeme ovaj izum postao popularan, moram reći da sam se ja oduvijek borila sa sjenilima na očima i njihovim opstankom.
Jedno vrijeme sam čak izbjegavala stavljati bilo šta na kapke jer bi se ili razmazalo ili nestalo ili napravilo neki gori nered.
Još uvijek pokušavam naći ono što bi mi najbolje odgovaralo, ali zasad su ovo baze koje sam probala i o kojima sam odlučila napisati koji redak, pa možda nekom ko ima slične probleme kao ja bude od koristi,




Prva baza je Colour Arts od Essence-a. Nju sam prvu i isprobrala i mogu reći da je sasvim ok, ne radi ništa pretjerano zanimljivo ali je bolje od golog kapka. Prozirna je i gelaste strukture i što je najbitnije - ne iritira oči. Ne znam da li se uopšte više nalazi u prodaji, ali vjerovatno bi se mogla naći na e-bayu.




Alverde baza za kapke je naredna koju sam koristila i moram priznati da mi nije ništa posebno. Boje kože je i struktura je kao kod korektora, dakle sakrije malo venice i nepravilnosti na kapku ali... mene nije posebno oduševilo i sjenila su ostala na svom mjestu dok ne izađem iz kuće. The rest is history.



Famozna Artdeco baza, koja je meni bila katastrofa. Ja ne znam koji je fazon sa tom shimmerastom strukturom, ali ja nisam mogla nanijeti niti jedno sjenilo preko nje, da ne kažem da je bledanje nemoguće i da nijedno sjenilo ne dolazi do izražaja. Zavidim onima kojim ova baza odgovara jer može trajati stoljeće i sigurno je isplativija od one koja meni odgovara.



Moj favorit - MAC Soft Ochre Pro Longwear Paint Pot. Ovo nije nikakvo iznenađenje s obzirom da je totalni "posvuduša" proizvod koji za divno čudo ipak radi svoj posao i to savršeno. Odgovora mojoj boji kože, sakrije vene i mnogo je suh, tako da za nas masnokapkaste dođe kao melem na ranu. Ovo svakako neće odgovarati osobama koje imaju suhlje kapke, ali njima svakako ovakav neki proizvod i nije potreban. Jedina mana je naravno cijena, koja je oko nekih 21$, ali za količinu od 5 grama dakako se isplati.




Ponekad znam upotrijebiti i ovaj testerčić Eyeshadow primer potion-a od Urban Decaya, koji su mi došli uz Naked palete. Ovaj primer je odličan i nakon njega sjenila dolaze do izražaja kao luda, dakle onakvo kakvo je sjenilo u pakovanju takvo bude i na kapku uz ovu bazu. Nedostatak je samo taj što me ponekad zna malo peckati, ali nisam sigurna da li bi se to dešavalo i kad bih kupila čitav proizvod, što svakako planiram.





Toliko od mene za početak.
Ovo svakako nije bila recenzija, niti neki detaljan opis ovih proizvoda. Nadam se da će ipak neko ovo pročitati i možda biti toliko ljubazan i dati svoj savjet šta bih još mogla probati.

 Hugs people xx

 JD


You may also like

No comments: