oriflame: terracotta powder in natural bronze

/
2 Comments


Pošto nam je ljeto zvanično nastupilo (a nezvanično jesen o.O ) red bi bio objaviti jedan post u takoreći ljetnom štihu.
Što se mene tiče ljeto ne može proći bez Oriflameovog Terracotta "pudera". Eh, sad, oni ga vode kao "puder" ali ja mogu slobodno reći da je to divan bronzer za srednje tamnu put.
Ja zaista nisam pronašla bronzer u drogerijskom rangu da me se više dojmio no ovaj. Boja mu je fenomenalna smećkasta ali ne previše tamna, bez narandžastog podtona (barem na mojoj koži).

Sastav za znalce i znatiželjnike: 




Da mi nije toliko valjao, ne bi ga ovoliko izmasakrirala ;P



Ipak to nije njegovo pravo svjetlo nego...




Baš izgleda onako morski i lijepo, zlaćano, iako ovaj zlaćani dio nestane nakon prvih par korištenja, što mi se i dopada jer onda bude sasvim mat.
Na koži ostane poprilično dugo i mogu reći da meni barem nije ostavljao nikakve fleke.
Negova ljepota se ne može istinski zabilježiti preko fotografija, ali pokušala sam da ga uhvatim na različitom osvjetljenju.






Ove sitne shimmeraste šljokice budu samo pri prvih par korištenja kako sam navela, ali čim se sklone ove vijugave, zlatne, shimmeraste prugice, on postane sasvim mat.
Cijena mu je bila oko 20 KM, tačno se ne mogu sjetiti, ali uvijek bude nekih povoljnih ponuda, sniženja i slično.
Ja sam prezadovoljna i kako se može vidjeti iz priloženog - čim jedan završim, novi imam u pričuvi.
Koji su vaši omiljeni bronzeri i koje želite probati?


You may also like

2 comments:

  1. Jako lijepo pakovanje ^_^

    ReplyDelete
  2. Daa ^^ pa kad nemamo ljeta makar da gledamo u ovako lijepe stvarcice :*

    ReplyDelete