just not my cup of tea #1

/
1 Comments

Već se dugo kanim da napravim ovako neki post, o proizvodima koji mi ne odgovaraju. Ali čovjek uvijek prije nađe opravdanje, umjesto način da nešto odradi.
Dakle, kako sam već spomenula, radi se o proizvodima koji kako bi to Ameri rekli, nisu moja šolja čaja.
Ispostavilo se da su to zapravo proizvodi koji većini odgovaraju, ili su im čak HG, ali meni baš nikako ne valjaju.


1. Avene Ultra rich cleansing gel. 
Ovom čistaču je miris toliko ogavan da se ne može koristiti ni za lice, ni za tijelo. Nema šanse.


2. L'Oreal True match foundation.
Svima odgovara...osim meni izgleda. Teško se bleda na mom licu (koje je kombinovano do masno), naglašava mi pore, ostavlja fleke, neravnomjerno se nanosi, pretečna tekstura, od njega se sijam kao tepsija i tako...ne znam šta više reći, ne mogu naći mu nijedne pozitivne strane. Moram napomenuti da sam ga zaista pokušala koristiti i dala mu više šansi, međutim uzalud. Ova boja je D3-W3 Golden beige.


3. Garnier BB creme.
Alkoholni užas. Razljeva se po licu, ostavlja fleke, spada, lice se sija... Dakle, ne odgovara mi.


4. Rimmel Stay matte powder.
I ovu stvarčicu većina djevojaka preferira ali meni ništa ne radi, apsolutno ništa! Samo me učini cakey kad ga stavim previše od očaja što neće da uradi ništa.


5. Essence Love Letters highlight.
Previše kredast i suh, ne ostavlja nikakav posvjetljivajući trag, samo shimmeraste čestice. Inače, Essence zna imati nekad fin highlight u ovim random kolekcijama, ali ovo nije bio njihov dan.


6. NYX HD concealer.
Kao i gorespomenuti Stay matte, ovo meni ništa ne radi. Dakle, stavila-ne stavila nikakvog efekta nema. Plus smrad.


7. Rimmel Lash accelerator mascara.
Joj izvinjavam se na užasnoj fotografiji, moram se pozabaviti s tim definitivno.
Ali nazad na posao, ovoj maskari su promijenili i vanjski oblik tj. ambalažu, a i četkicu. Stvarno su je time pokvarili. Ja sam ovu maskaru koristila za donje trepavice i bila mi je odlična. Sad već i nije.


8. Catrice Eyebrow filler perfecting and shaping gel.
Velika greška ovog gela za obrve je ogromna četkica kojom sve redom ofarbate osim tamo gdje treba, ne drži obrve baš najbolje i boja je čudna.


9. Eucerin Acute lip balm.
Za svoju cijenu i ime koje ga proizvodi očekivala sam nešto sjajno, a dobila sam upravo suprotno. Ako mi ne učini usne još suvljim i nadraženijim ne učini ništa drugo.


10. Eveline Extra soft argan oil hand and nails creme.
Krema kao krema, ništa specijalno, ali kad je nanesete slobodno možete poslije nje nanijeti i kremu za ruke jer ova ne radi ništa.

Summa summarum, ja sam ove proizvode zaista pokušala koristiti što se vidi iz priloženog po stanju ambalaže i samom sadržaju, ali kad nam nije suđeno onda bolje se rastati u dobrim odnosima (:

justdivine xx


You may also like

1 comment: