just in: e.l.f. haul

/
2 Comments

Dva posta u kratkom vremenskom periodu...šta li će to biti?! 
Htjela sam da se pohvalim svojim novitetima iz e.l.f.-a, koje sam naručila preko beautyjoint stranice. Viđala sam ove ljepotice kod raznih blogerki i vlogerki, pa sam odlučila, zašto ne ih nabaviti kad nisu skupi, a ne može da neće biti iskoristive.
Dakle naručila sam bronzer i 2 rumenila, koji su zapravo svi - highlighteri! A meni trenutno nema dražeg proizvoda od highlightera.

Dakle prvo o "bronzeru". Radi se o liniji Golden Bronzer u nijansi Golden. U njemu se nalaze 4 nijanse kroz koje sve skupa prođete četkicom i nanesete na lice, tijelo, gdje god želite. Pakovanje je crno, čvrsto sa ogledalom koje može biti od koristi kad se "popravljate" tokom dana.
On može biti bronzer možda za nekog ko je jako svijetle puti i ko voli sjajni bronzer, ali za mene je prekrasan zlaćani highlighter.





Druga stvar je rumenilo u nijansi Twinkle Pink. Negdje sam pročitala da je on dupe za Nars Orgasm rumenilo, ali pošto ne znam kakav je Narsov ne mogu reći je li to istinito. Ali ono što mogu reći je da je stvarno prekrasno ljetno rumenilo, sa malo krupnijim shimmerom, peachy nijanse sa zlatnim česticama.
Ambalaža crna standarna, sa malim pravokutnim ogledalcem.




I last but not least, "rumenilo" PinkTastic, koje je intense highligher. U nedostatku naših riječi ja naprosto moram koristiti ove ingliš. Rozikasti hightlighter koji bukvalno BAM sija sa obraza i hvata svjetlost na svakom koraku.





To bi ukratko bilo to što se tiče mini e.l.f. haula. Sigurno ću još nešto njihovo zbaviti, a za sada preporuke za ove "highlightere" dok je još ljeta ;)

xx justdivine


You may also like

2 comments: