milani: luminoso baked powder blush

/
5 Comments

Mislim da dosad svako u internet-sferi i njihova mama znaju za ovo rumenilo. Ja sam ga dobila jako davno, ne znajući za fenomen "luminoso" i to kad sam ga probala nisam uopšte bila toliko zadovoljna njime.
Ja nisam neki fan jako shimmerastih rumenila i k tome s narandžastim tonovima. A on je upravo takav.
Jaaaako svjetlucav, skoro pa čisti highlight sa odsjajem i roskasto-narandžaste boje, koja meni iskreno i ne stoji bas najbolje.
Dakle, ne govorim da je rumenilo krš, već kažem da meni ne stoji.


Luminoso je pečeno rumenilo, i to se bome dobro ispeklo. Rekla sam da je shimmerasto, peachy-pink nijanse.
Dolazi u plastičnoj ambalaži koja se malo teže otvara, pa treba paziti nokte.
Količina je 3,5 grama, što ćete trošiti sto godina.
U pakovanju ima ispod rumenila kao "tajna pregradica" koja sadrži jednu onu mini četkicu za nanošenje koju sam ja nažalost odmah bacila pa ne mogu da vam pokažem.


Ne znam zašto sam ja zamislila u svojoj glavi da je ovo rumenilo za plavuše :) nekako eto, mislim da plavim djevojkama puno bolje stoji nego npr. meni koja sam klasična brineta.



Mislim da swatchevi dočaravaju njegovu narandžastost.

U svakom slučaju, dopada mi se što jako dugo ostane na obrazima i što mu je tekstura zahvalna, tako da ću sigurno probati još koje rumenilo iz ove linije Milanija.

xx just divine


You may also like

5 comments:

  1. Odlicna boja!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  2. Da, tebi bi super stojala :)

    ReplyDelete
  3. svi ovo spominju na sva zvona ne znam oko cega je toliki hajp al ajd

    ReplyDelete
  4. Imam ga i divno mi je, ali je moja nijansa skroz drugačija od tvoje. KOd mene je baš breskvast ...

    ReplyDelete
  5. To je mozda u zavisnosti kako ga "ispeku" =) Ja opet kazem da sigurno bolje stoji blondinama hehe

    ReplyDelete